سه قلوهای مهربون

من زهرابانو هستم مامان سه قلوهای نانازم که ۸ماهه هستن و اسم هاشونم کوروش جان پانیا جان و پارمیس جان هست

پارمیس دندان در میاورد

1400/1/28 12:33
نویسنده : زهرا بانو
82 بازدید
اشتراک گذاری

یه چند روزیه که پارمیس جون خیلی موهاشو میکند و دست میزد به سرش و بیش از حد جیغ میزد و کمی هم کم اشتها شده نه شیر میخورد نه غذا صبح زود بود که باباش گفت فکر کنم پارمیس میخواد دندون در بیار نگاه کن لثه اش یکم ورم کرده تقریبا نزدیکای ظهر بود که دیدم بعله پارمیس جان دندون راست پایینش یه کوچولو نوک زده اینقد خوشحال بودم که حد و اندازه نداشت چون الان چند ماهه که منتظریم دندوناشون در بیاد و پارمیس اولین نفر بود که توی۸ ماهگی یعنی دقیقا ۷ماه و ۱۸ روزگی دندونش نوک زد.پارمیس عزیزم تبریک میگم بهترینم امیدوارم دندونات عین صدف محکم و درخشان باشه عزیز دلم 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)